Aku tak pandai nak bermadah, nak berbahasa puitis. Dan tidak sama sekali pandai berbahasa pujangga. Aku bukan pakar bahasa, jadi mohon ampun dan maaf kiranya bahasa aku tak sebagus yang kalian harapkan. Apa yang ditulis hanyalah sekadar luahan hati seorang insan. Kadang-kadang perasaan tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata, tapi boleh diterjemahkan dalam konteks huruf dan titik. Masing-masing punyai cerita kehidupan yang tersendiri, sama juga seperti aku.

Assalamualaikum. Hai :)

Dah 2 bulan tinggalkan dunia persekolahan :) Seronok memang tak agak lah kan.. FREEDOM.
Sepanjang tak bersekolah ni, rindu kawan for sure lah beb. Siapa tak rindu member kan -,- Bila duduk sorang2 and teringat kenangan dekat sekolah dulu, kompem tergelak punya lahh :D Masing2 dah buat haluan masing2.. Ada yang 'bercuti' dekat PLKN :) Ada yang tengah ambil lesen.. Ada yang tengah menambah duit poket masing2. Haa, yang tak buat apa, cuma duduk goyang kaki je dekat rumah tu pon semestinya ada..
Dah cecah 18 ni buat aku rasa dah besar dah :D Hahaha. Tak payah nak iron baju sekolah lagi dah. Tak payah nak pening2 kepala nak buat homework. Yang paling aku suka, tak payah nak bersusah payah pergi perhimpunan :P Hee.

Time tengah honeymoon ni kadar aku online pon meninggi ohh :) Sikit2 online. Sikit2 online. Sampai dah tak lalu lah mata ni nak pi nengok komputer hah.. And kadar tidur aku pon makin meninggi jugak. Hahaha. Bosan je tidur. Bosan je tidur. Macam lifeless pon ada jugak -,- Haihh..

Okayy aku nak stop. Kepala dah tak berfungsi dengan elok. Idea nak tulis satu pon tade :)






No comments: