Aku tak pandai nak bermadah, nak berbahasa puitis. Dan tidak sama sekali pandai berbahasa pujangga. Aku bukan pakar bahasa, jadi mohon ampun dan maaf kiranya bahasa aku tak sebagus yang kalian harapkan. Apa yang ditulis hanyalah sekadar luahan hati seorang insan. Kadang-kadang perasaan tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata, tapi boleh diterjemahkan dalam konteks huruf dan titik. Masing-masing punyai cerita kehidupan yang tersendiri, sama juga seperti aku.

Assalamualaikum. Hai :)

Sometimes kan, bila kita ada relay dengan someone tuh kita mesti ada fikir kan nak kahwin dengan dia la, nak dapat anak dengan dia lah and macam lagi lah kan :) Hahaha. Angkat tangan kalau siapa2 yang tak prnah fikir macam tuh. *Nampak nau nipunye* Hee.. Tapi kita mana tau kan jodoh kita dengan siapa.


Even lama mana pon kita kawan dengan orang tuh tak bermakna dia yang akan jadi imam/makmum kita. Betul kan kan kan?? Betullah kita hanya mampu merancang, Allah yang menentukan.. 


Aku manusia biasa. Kau pun sama. Tiada siapa yang sempurna kan dalam dunia ni. Aku tau tu kau pun tau benda tu. Kau pernah buat silap, aku pun pernah juga buat silap. Masing2 pernah kan... Aku mengaku salah aku. Tapi aku tak rasa kau layak caci maki aku dengan bahasa kesat! Kalau kau nak marah aku tak kisah, but tolong.. Simpan lah sikit rasa respect kau tu dekat aku. Memang cara aku kasar dengan kau. Dah tu cara kau pun kasar dengan aku kan. Kira fair&square lah.. Kita seri :D Motif apa weh? Lepas kau keluarkan kata2 kesat dekat aku then you said that you're miss me.. Whatt the wehh? 

Sorry, aku tak faham apa niat kau. And frankly speaking I can't accept you :)



1 comment:

musleh asnawi said...

thx a lot~
just that i can say~