Aku tak pandai nak bermadah, nak berbahasa puitis. Dan tidak sama sekali pandai berbahasa pujangga. Aku bukan pakar bahasa, jadi mohon ampun dan maaf kiranya bahasa aku tak sebagus yang kalian harapkan. Apa yang ditulis hanyalah sekadar luahan hati seorang insan. Kadang-kadang perasaan tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata, tapi boleh diterjemahkan dalam konteks huruf dan titik. Masing-masing punyai cerita kehidupan yang tersendiri, sama juga seperti aku.

Assalamualaikum. Hai :)

Relationship tu bukan cuma didefinasikan dengan kata-kata cinta, sayang segala bagai. Dan bukan hanya sekadar hantaran bunga, coklat dan bear daripada seorang lelaki kepada seorang gadis. Relationship antara dua jantina ni bagi aku kompleks. Sama macam hubungan antara manusia dengan perasaan. Lumrah kehidupan, manusia kadang-kadang tak sedar yang di depan mata. Bila dah hilang, baru nak terhegeh-hegeh kejar balik.


Dah namanya manusia, memang macam tu lah :) Tak boleh nak elak dahh.



No comments: