Aku tak pandai nak bermadah, nak berbahasa puitis. Dan tidak sama sekali pandai berbahasa pujangga. Aku bukan pakar bahasa, jadi mohon ampun dan maaf kiranya bahasa aku tak sebagus yang kalian harapkan. Apa yang ditulis hanyalah sekadar luahan hati seorang insan. Kadang-kadang perasaan tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata, tapi boleh diterjemahkan dalam konteks huruf dan titik. Masing-masing punyai cerita kehidupan yang tersendiri, sama juga seperti aku.

Assalamualaikum. Hai :)

Lama tak update. Seriously takda langsung idea nak berceloteh pasal apa. Cuma sekarang aku nak kongsi sikit luahan hati aku. Hahaha :D


-B.E.S.T.F.R.I.E.N.D.S- Pernah dengar kan? Selalu gila dengar kan? Masing2 ada bestfriend. Tak kisah lah apa jantina sekalipun. Lumrah hidup dalam berkawan mesti ada gaduh. Macam suami-isteri jugak, mesti ada gaduh. Macam pakwe-makwe pun mesti ada gaduh. Itu dah fitrah alam. Tapi semua tu kan ada jalan penyelesaian.


For those who are my besties :) Dulu kita satu sekolah, satu asrama. Kita sangat dekat dulu. But now sekarang semua dah jauh. Usia pun dah semakin meningkat. Fikiran pun dah matang. Masing2 dah besar. Isu nya bagi aku takda lah besar sangat, tapi kadang2 yelah kan. Kalau dah terbawa-bawa perasaan marah tuh memang tak lah kan, isu tu mesti akan jadi besar. Tapi sayang sangat kalau pasal benda ni relationship kita semua jadi retak. Even kita baru rapat since Form 4, tapi banyak benda dah kita share. Terlampau banyak sangat kenangan kita semua. Macam2 yang kita dah buat.


Nanti time nak ambil result SPM mesti kita semua jumpa. Tak kan lah kita nak bermasam muka, berpaling muka segala bagai. Sedih macam tuhh :'(  Kita semua manusia biasa, takda sorang pun antara kita ni yang betul-betul perfect, sempurna. So, kita tak kan lari daripada buat salah and silap. Memaafkan kesalahan orang lain kan perkara yang baik :)


Aku tau korang semua rindu antara satu sama lain. Cuma ego je yang buat korang menjarakkan diri. Tapi aku tau dalam hati korang tetap ada perasaan SAYANG tuh dekat satu sama lain :) Kita tetap pegang kata-kata ni kan 'One For All, All For One' kan?? I'm hoping that our friendship will never die.





No comments: