Aku tak pandai nak bermadah, nak berbahasa puitis. Dan tidak sama sekali pandai berbahasa pujangga. Aku bukan pakar bahasa, jadi mohon ampun dan maaf kiranya bahasa aku tak sebagus yang kalian harapkan. Apa yang ditulis hanyalah sekadar luahan hati seorang insan. Kadang-kadang perasaan tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata, tapi boleh diterjemahkan dalam konteks huruf dan titik. Masing-masing punyai cerita kehidupan yang tersendiri, sama juga seperti aku.

Assalamualaikum. Hai :)

Tak lama lagi result SPM nak keluar kan. Haihh -,- Macam2 tarikh aku dengar. Entah yang mana betul pun aku tak tau. Gerenti semua budak lepasan SPM ni jantung dah bunyi dup-dap-dup-dap kan? Hahaha. Sama lah kita :) For korang-korang yang tengah tunggu result tu, bawak2 lah bertenang. Cehhh, padahal aku sekarang gila gelabah ahhh nak tunggu result keluar.


Ex kakak dorm aku ada cakap hari tu, bersyukur je dengan apa yang kita dapat nanti time SPM. Aku pun ye kan jelah :) Hehehe. Memang lah sedih kot if result yang kita dapat tak sama macam yang kita target. Tapi korang tau makna bersyukur tak? Haaa, tau punn. So bersyukur lahh ye wahai rakan :) Semua tu kan ada hikmah. Maybe bukan rezeki kita lah kot tak dapat result cemerlang bagai. Tapi mana lah tau kan, esok esok rezeki kita datang time kerja ke. Sape tau kan... Rezeki tu kan Allah yang bagi :) Nak tak nak kita kena redha dengan keputusan yang kita dapat tu. Think positive! Hidup kalau nak Negative-Thinking je parahhh lah kan.


Aku pun macam korang jugak, harapkan result bagus. Hee, tengok lah macam mana nanti. Kalau dapat yang cukup cukup makan je kena lah terima jugak nak tak nak sekalipun. Lagi lagi hari tu aku dapat mimpi pasal result aku. Hmm, memang tak capai langsung target. Ngadu dekat member aku -Hafify-, dia kata tu sume kan mainan tidur je :) And I'm smiling back. Hahaha. Hopefully tak betul lah mimpi tuh. So korang korang yang tengah tunggu result ni, banyak banyak kan lah berdoa. Kita dah usaha, kita dah doa and now sekarang kita tawakal je. Haa, lagi satu banyak mana yang kita dapat nanti maksudnya banyak tu jugak lah yang kita usaha.



No comments: