Aku tak pandai nak bermadah, nak berbahasa puitis. Dan tidak sama sekali pandai berbahasa pujangga. Aku bukan pakar bahasa, jadi mohon ampun dan maaf kiranya bahasa aku tak sebagus yang kalian harapkan. Apa yang ditulis hanyalah sekadar luahan hati seorang insan. Kadang-kadang perasaan tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata, tapi boleh diterjemahkan dalam konteks huruf dan titik. Masing-masing punyai cerita kehidupan yang tersendiri, sama juga seperti aku.

Assalamualaikum. Hai :) 

Bukan semua benda yang boleh buat main. Time main main, kita main main. Time serious, kita kenalah serious jugak. Takkan lah every time kita nak main main. Sampai takde masa nak serious langsung. 

Aku pun sama macam kau. Tak suka serious serious sangat. Tapi beragak lah sikit. Again please be matured. Nak kata kau budak budak lagi, takde lah sangat. Umur pun dah nak masuk 18 kan. 



No comments: