Aku tak pandai nak bermadah, nak berbahasa puitis. Dan tidak sama sekali pandai berbahasa pujangga. Aku bukan pakar bahasa, jadi mohon ampun dan maaf kiranya bahasa aku tak sebagus yang kalian harapkan. Apa yang ditulis hanyalah sekadar luahan hati seorang insan. Kadang-kadang perasaan tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata, tapi boleh diterjemahkan dalam konteks huruf dan titik. Masing-masing punyai cerita kehidupan yang tersendiri, sama juga seperti aku.

Assalamualaikum. Hai :) 

Seriously, rasa macam nak hentak hentak kepala kau dekat dinding -,- 

Aku cerita dekat kau sebab aku ingat kau boleh simpan rahsia tuh. Tapi bloody hell, mulut macam nok harammmm. 

Motif apa kau bukak cerita tu depan orang? Apa yang kau dapat? Seronok dapat buat macam tu? 

Sumpah tak sangka kau macam tuh. Rahsia kau aku simpan wehh. Rahsia kau aku diamkan je. Tapi rahsia aku, kau pergi canang dekat semua orang. 

Macam ni ke kawan rapat? Macam ni ke gaya bestfriend? 

Kau ada otak, kau ada akal, kau pikir pikir lah sendiri -.- 






No comments: