Aku tak pandai nak bermadah, nak berbahasa puitis. Dan tidak sama sekali pandai berbahasa pujangga. Aku bukan pakar bahasa, jadi mohon ampun dan maaf kiranya bahasa aku tak sebagus yang kalian harapkan. Apa yang ditulis hanyalah sekadar luahan hati seorang insan. Kadang-kadang perasaan tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata, tapi boleh diterjemahkan dalam konteks huruf dan titik. Masing-masing punyai cerita kehidupan yang tersendiri, sama juga seperti aku.

Assalamualaikum. Hai :)

Aku ada kawan baru :) Serious dohh dia sangat comel okay. Kau tak caya, ahh tak kira kau kena caya gak. Aku kata kena, KENA okay, paham. 


Ni haa kawan baru aku, nama dia Nur Nabihah binti Ahmad Maliki. Kami jadi kawan dekat tagged. Umur dia sama dengan aku. Going to 18 this year, budak lepasan SPM ni. Tak silap lah kan, kami start berkawan errr.. Entah, hahaha. Tak ingat dah. Sorry ye Byha. Kita lupa lah. 


Kawan dengan Byha ni sangat ohhsemmm kau tau. Boleh cerita macam macam. Nasib dia friendly, senang nak jadi kawan. Teman borak segala bagai. Even kitorang tak selalu chat, tapi aku suka kawan dengan dia. Tak tau lah asal. Maybe aku dah terasa ada chemistry dengan dia. Opps, jap. Kau jangan salah paham ye. Kami bukan Lesbo okayyy. Sape sape yang dah pikir lain tuh baik blah sekarang sebelum penyapu rumah aku melayang tepat kena hidung korang :) Okay, itu sekadar gurauan kayy. 


Dia sekarang ni tengah dok bahagia dengan pengarang jantung hati dia, Muhammad Ashri bin Othman. Tapi kesian dekat dia, sekarang ni dia tengah sunyi. Gula gula hati dia sekarang telah ditahan di salah sebuah kem PLKN. Takpe kayy Byha :) Tak lama lagi balik lah Ashry awak tuh. Mereka terjebak dalam bidang cintan bin cintun ni dah lama dahh. Dah 2 tahun lebih. Mereka sangat... Sweet... Macam cotton candy tuh. Korang pernah rasa kan. Haa, manis kan.. Tapi diorang lagiiiiiiiiii sweet, lagiiiiiii manis. Kayy, saya sangat jeles -,-" Nak jugak sweet sweet cenggituh. Hehehe :) 


To Byha :- Saya doakan hubungan awak dengan Ashri kekal sampai hujung nyawa korang kayy  swetie :)


Ni lah dia cek mek molek yang kita cerita tadi :) Tuu nampak tak tuu. Ada nama Byha dengan Ashry . 
Ehh jap jap, Byha ni pun kaki buat luahan perasaan dekat blog. Hehe, sama macam aku. Nak tengok blog dia klik link ni okayyy kalian kalian semua :- http://storysinabihah.blogspot.com/

Note : Thanks to Byha sebab sudi bagi aku curi satu gambar dia. Hehe.