Aku tak pandai nak bermadah, nak berbahasa puitis. Dan tidak sama sekali pandai berbahasa pujangga. Aku bukan pakar bahasa, jadi mohon ampun dan maaf kiranya bahasa aku tak sebagus yang kalian harapkan. Apa yang ditulis hanyalah sekadar luahan hati seorang insan. Kadang-kadang perasaan tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata, tapi boleh diterjemahkan dalam konteks huruf dan titik. Masing-masing punyai cerita kehidupan yang tersendiri, sama juga seperti aku.

Assalamualaikum. Hai :) 

Sedih lahh macam ni. Aku tak kejut kan kau pagi je dah nak touching lebih dengan aku. Haihh -,- Tolong lahh, aku tengah cuba nak jauhkan diri dari kau ni. 


Aku bukan pelakon hebat mana pun. Aku dah tak reti dah nak berlakon depan kau okayyy. Tak reti. Aku dah tak kuat dah nak main aci sembunyi perasaan ni. Tak kuat dahh. Kau paham tak, tak kuat dahh. Kenapa isu sekecik tu pun sampai nak bergaduh segala bagai macam ni? Aduhhh, perasaan. Susah betul lahh. 




Kau sakit hati dengan aku sebab aku tak kejut kau pagi tuh. Tapi aku lagi sakit hati, lagi pedih hati aku ni bila kau asyik cerita pasal someone yang tak reti nak hargai diri kau, kasih sayang kau, pengorbanan kau semua tuh -,-" Bukak lah mata kau.. Cari lah orang yang betul2 reti nak hargai kau, yang boleh terima diri kau seadanya, yang boleh kau jadikan tempat ngadu, tempat luahkan perasaan kau. Err, macam aku ke. Hahahaha :D Okayy, itu tak lawak. Main main je. Tapi betul lah aku cakap, tolong lah bukak mata kau tu, lapangkan fikiran tu. Mungkin dia bukan jodoh kau.


Ahh aku cakap lebih, aku pun sama jugak. Bukak mata tuh, lapangkan fikiran. Mungkin kau bukan jodoh aku. Ye, aku kena redha :) Adalah tuh hikmahnya aku bukan dengan kau. Tapi hati aku ni tetap sakit, dah retak dah, sekali jentik je kompem berderai punya lahh. Macam kaca kau hempas dekat batu, pecah kan? Haa, sama lah macam aku. Pahe dakk? 








No comments: