Aku tak pandai nak bermadah, nak berbahasa puitis. Dan tidak sama sekali pandai berbahasa pujangga. Aku bukan pakar bahasa, jadi mohon ampun dan maaf kiranya bahasa aku tak sebagus yang kalian harapkan. Apa yang ditulis hanyalah sekadar luahan hati seorang insan. Kadang-kadang perasaan tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata, tapi boleh diterjemahkan dalam konteks huruf dan titik. Masing-masing punyai cerita kehidupan yang tersendiri, sama juga seperti aku.

Assalamualaikum. Hai :)



Sumpah sakit hati. Sumpah sakit. Sumpah.

Kadang kadang rasa macam nak tinju tinju je muka ni kasi sedar sikit. Tak paham dengan diri aku sendiri. Kenapa aku suka kau wahai crush? PELIK! Sangat pelik. Kau pun bukannya tau pun apa yang aku rasa. Dan kenapakah, mengapakah kau selalu cari aku bila aku cuba nak jauhkan diri aku daripada kau? Kenapa dan kenapa?


Dan setiap kali kau cari aku, setiap kali tu aku akan jadi touching dengan kau, jadi macam haihh. Entah lah susah nak cakap. Ahh sudah apahal pulak kan.. Tak tau asal dohh rasa macam tu, padahal dia tak buat pape pon. Dulu aku dengan kau gila rapat. Sharing everything. Apa yang orang selalu cakap tu 'Sharing Is Caring', kan kan kan? Macam tu jugak kau dengan aku. Tapi aku seriously benci dengan perasaan aku sekarang. Eee, sial lah perasaan. Kayy, sorry dah TERmencarut dekat sini. Harap maaf -,-" And and and, setiap kali kau contact aku memang sengaja nak cari pasal dengan kau. Sebab... Aku tak nak rasa tuh jadi bertambah tambah, ada pahammm? Tak paham sudahh, lama lama nanti kau paham jugak.


Aduhhh perasaan, tolong lah pergi main jauh jauh -,- Merayu nihhh. Aku nak hubungan aku dengan dia macam dulu. Takda perasaan cintan-cintun segala bagai macam ni. Shito lahhh.


Tiba tiba teringat perbualan, cehhh ayatt. Hahaha. Tak kisah lah kan. Perbualan ke conversation ke hape ke tapi yang surenya ni antara aku dengan kau wahai Mr. Crush.

*Merah :- Aku
*Oren :- Mr. Crush


          "Ehh asal hah awak cerita dekat saya semua ni? Hahaha. Awak tak share dengan member awak yang dekat U tu ke?"


          "Hahaha, entah lah. Saya cerita dekat awak ni sebab saya dah anggap awak BFF kita kot. Kita caya dekat awak sebab tu semua benda kita cerita dekat awak."



Ye, kita BFF :) Selamanya ehhhh.







     

No comments: