Aku tak pandai nak bermadah, nak berbahasa puitis. Dan tidak sama sekali pandai berbahasa pujangga. Aku bukan pakar bahasa, jadi mohon ampun dan maaf kiranya bahasa aku tak sebagus yang kalian harapkan. Apa yang ditulis hanyalah sekadar luahan hati seorang insan. Kadang-kadang perasaan tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata, tapi boleh diterjemahkan dalam konteks huruf dan titik. Masing-masing punyai cerita kehidupan yang tersendiri, sama juga seperti aku.

Assalamualaikum. Hai :) 



Adik aku dengan buah hati pengarang jantung dia :- Dilla. Aku suka tengok diorang, sweet kot. Hehe :) Bila diorang start couple tu aku tak tau. Tau tau je adik aku cakap yang dia dah couple dengan Dilla ni. Aku pun okay kan jelah. Lagipun adik aku dah bawak dah Dilla jumpa aku, cehhh konon nak mintak restu lah tuh. Haha :D 


Adalah one day ni, tengah tengah sedap baring atas katil tetiba adik aku masuk bilik. 

          "Kak, cantik tak jam ni?"

          "Sape punya jam ni? Abang ke?"

          "Tak ahh, jam ni nak bagi Dilla."




Nampak tak tuhhh... Nak bagi jam. Fulllamakk, banyak duit dia :P Ahhh tak kisah lah Abang, asalkan Abang bahagia dengan Dilla sudah. And Abang pandai jaga anak dara orang tu baik baik. Jangan buat benda yang tak elok dekat dia kayyy adik ku B-)










No comments: