Aku tak pandai nak bermadah, nak berbahasa puitis. Dan tidak sama sekali pandai berbahasa pujangga. Aku bukan pakar bahasa, jadi mohon ampun dan maaf kiranya bahasa aku tak sebagus yang kalian harapkan. Apa yang ditulis hanyalah sekadar luahan hati seorang insan. Kadang-kadang perasaan tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata, tapi boleh diterjemahkan dalam konteks huruf dan titik. Masing-masing punyai cerita kehidupan yang tersendiri, sama juga seperti aku.

Assalamualaikum. Hai :)


Dah lama tak update blog, hee :- Takda idea and takda cerita menarik.

First, pasal result SPM. Alhamdulillah, aku bersyukur dengan apa yang aku dapat cause I know I've tried my best :D Banyak mana yang kita usaha, banyak tu lah jugak yang kita dapat. So meaning here, result yang aku dapat tuh sama banyak dengan usaha aku yang selama ni. And I wish I'm qualified enough for fundamental in the field of Accountancy program in UIA. Tapi kena lah banyak banyak berdoa ^_^ Otw nak pergi sekolah pagi tu, aku dapat satu text, from him :') 


          ' Nurin, nanti kalau dapat result tu, elok ke tak elok ke relax tau. Bersyukur apa yang dapat tu. Dah berusaha kan so just tawakal. Saya tau awak mesti dapat result bagus punya. K ar. Nak pergi kelas ni. Good Luck :D '


Memang lah simple je text dia, tapi bermakna gila untuk aku. He's the one yang always bagi aku semangat masa Trial SBP, Trial JPNS and time aku nak SPM selain family and member member aku :') Thanks Pakcik Tua, hee :- 


Second, aku nak cakap pasal lesen. Hehe. I'm going to have a jpj test tomorrow. Pray for me :') Haihh -,-" Lama gila kot aku nak buat test ni. Padahal, since bulan Januari lagi aku dah start daftar. Tuh lah manusia, suka sangat bertangguh-tangguh. Again, wish me luck ehh.



No comments: