Aku tak pandai nak bermadah, nak berbahasa puitis. Dan tidak sama sekali pandai berbahasa pujangga. Aku bukan pakar bahasa, jadi mohon ampun dan maaf kiranya bahasa aku tak sebagus yang kalian harapkan. Apa yang ditulis hanyalah sekadar luahan hati seorang insan. Kadang-kadang perasaan tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata, tapi boleh diterjemahkan dalam konteks huruf dan titik. Masing-masing punyai cerita kehidupan yang tersendiri, sama juga seperti aku.

Assalamualaikum. Hai :)

Seriously lama gila gila tak update blog. Currently at KMPP. Alhamdulillah, dapat tawaran masuk sini. But aku dapat jugak tawaran UiTM, kampus Alor Gajah. Tapi course Business. Hmm, dalam dilemma jugak lahh. Tak tau nak pilih mana satu. Haih -,- Nak masuk UiTM sebab dekat tapi course dia pulak yang tak kena. Nak masuk KMPP sebab dapat course Perakaunan tapi tempat dia pulak yang mangg aiii. 

Finally, i've made my decision to choose matriculation college. Hasil nasihat and panduan from both my parents, family and also friends. Daftar 27 Mei nihh. Haihhh. Seram nihhh. Hee. Merantau ke negeri orang, ecehhh. Jetjet cam jauh jelah sgt Penang tuh haa.

But before pergi tu, seriously rasa sedih, nervous, cuak and what-so-ever lahh. Seriously, tak tipu.. Tapi nak buat camana kan, kita pergi jauh sebab nak menuntut ilmu, nak menuju ke masa depan, nak tak nak kena lah berkorban sikit. Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih.

Okay done :) Pray for me and wish me luck.


No comments: