Aku tak pandai nak bermadah, nak berbahasa puitis. Dan tidak sama sekali pandai berbahasa pujangga. Aku bukan pakar bahasa, jadi mohon ampun dan maaf kiranya bahasa aku tak sebagus yang kalian harapkan. Apa yang ditulis hanyalah sekadar luahan hati seorang insan. Kadang-kadang perasaan tak boleh nak diluahkan dengan kata-kata, tapi boleh diterjemahkan dalam konteks huruf dan titik. Masing-masing punyai cerita kehidupan yang tersendiri, sama juga seperti aku.

Assalamualaikum. Hai :) 

Alhamdulillah, dah lebih sebulan aku masuk sini. Macam macam jenis orang aku jumpa. Macam macam jenis kerenah aku dapat tengok. Macam macam jenis ragam orang yang ada. Lumrah kehidupan manusia, bukan semua nya sempurna ye dakkk. So nak tak nak kena jelah terima. 

Bersyukur jugak sebenarnya dapat masuk sini. Peraturan takde lah ketat mana kalau nak dibandingkan dengan kolej lain. Ada tuh kalau nak balik kena ada timing dia. Ada tuh kalau nak keluar girls kena pakai baju kurung, kalau tak nak pakai baju kurung kena pakai slack. Tapi dekat sini bebas yang amat :D Students sini boleh balik every week. Kalau outing pun suka hati nak pakai apa. Nak pakai jeans pun boleh. Even dalam kolej ni pun still boleh pakai jeans. 

So far duduk sini alhamdulillah takde pape masalah. Semuanya going smooth je. Makan dekat sini pun sedap2 belaka. Tapi sikit ahh problem, koperasi atok dia mahal gila -,-" Cekik darah gila. Seriously rasa annoying gila bila diorang jual mahal cenggituh. Memang lah tak boleh nak merungut rungut ni sume, tapi koperasi tu makan duit budak2 kot. Mana boleh macam tuh. Kami ni still students, bukannya dah bekerja. Jangan nak ambil untung lebih sangat lahh kan. Haishhh. 

But overall best gila ahhh kolej nihhh :D Hee.

No comments: